Joachim Montbord i La Febre Folk en Barcelona Joachim Montbord i La Febre Folk en Barcelona
New Fizz
Carrer de Balmes, 83, Barcelona Barcelona ES

Joachim Montbord i La Febre Folk en Barcelona

Varias Fechas

New Fizz

Carrer de Balmes, 83, 8008, Barcelona, Barcelona

Víctor Gómez

Entérate antes que nadie

¿Quieres ver a Víctor Gómez?

Te avisaremos de nuevas fechas, apertura de venta y preventas de Víctor Gómez.

Joachim Montbord és un músic i ballarí gascó que canta les melodies del seu territori, i li agrada musicar poetes i textos tradicionals del sud-oest de França.

Potser ja el coneixeu dels grups Man Encantada o La Base Duo, però també li agrada viatjar per Europa per actuar en solitari com un one-man-band amb el seu repertori i instruments gascons.

Joachim canta textos antics de Bordeus, la seva ciutat natal, i li agrada reorganitza la música tradicional i canta la teva composicions. Els temes principals de les cançons són l'amor i la bruixeria.


Abans del ball, ens ensenyará a ballar i cantar les danses occitanes que més ens agraden amb dos tallers excepcionals.

--

La Febre és un projecte que uneix a quatre músics catalans de trajectòries diverses que coincideixen en el seu gust per la música d'arrel.

Les arrels de La Febre no neixen enlloc però s'extenen per tot, i en el seu repertori s'hi barregen músiques de tradicions ben diverses.

La Febre Folk és l'alter ego d'aquest projecte, on busquen que música i dansa és nodreixin i floreixin plegats a través d'un repertori de música tradicional europea.

La Febre la conformen:

Marie Perera al violí,

Víctor Gómez a l'acordió,

Oriol Martí al contrabaix,

Héctor Serrano a la guitarra i la mandola.

Preguntas relacionadas con Joachim Montbord i La Febre Folk en Barcelona

¿En qué lugar se realiza el evento Joachim Montbord i La Febre Folk en Barcelona?

El evento se realiza en New Fizz en Barcelona.

¿Dónde actúa Víctor Gómez?

Actuará en New Fizz.