GERMANIES: LA FI DE LA GERMANIA. EL BANDOLERISME - ARTÀ- DIADA DE MALLORCA GERMANIES: LA FI DE LA GERMANIA. EL BANDOLERISME - ARTÀ- DIADA DE MALLORCA
SANT SALVADOR. PORTA D?ENTRADA A LA MURALLA
Islas Baleares ES

GERMANIES: LA FI DE LA GERMANIA. EL BANDOLERISME - ARTÀ- DIADA DE MALLORCA

Varie date

SANT SALVADOR. PORTA D?ENTRADA A LA MURALLA

SANT SALVADOR, ARTÀ, ARTÀ, Balears, Illes

Germania

Entérate antes que nadie

¿Quieres ver a Germania?

Te avisaremos de nuevas fechas, apertura de venta y preventas de Germania.

GERMANIES: LA FI DE LA GERMANIA. EL BANDOLERISME

Data 31/12

Hora: 11.00 i a les 12.30 h.

 ARTÀ

LLOC DE TROBADA: SANT SALVADOR. PORTA D’ENTRADA A LA MURALLA

RECORREGUT RECINTE SAN SALVADOR

Intèrprets: Juanma Palacios i Pedro Victory

Historiador: Mateu Morro

Sinopsi: la ciutat de Mallorca, retuda per la fam i la pesta, havia capitulat. Joanot Colom s’havia rendit i ara estava pres a la Universitat. La setmana anterior, després de dies de combats ferotges, el castell de Bellver, el darrer reducte agermanat a l’illa, sota les ordres de Joan Vicens, s’havia rendit als homes del capità reialista Benedicto Gallardo.

Els canons havien emmudit i, des dels carrers de Ciutat, ja no arribava el renou dels trets d’armes de foc que s’havien sentit durant els primers dies de setge. Els soldats escorcollaven les cases on se sospitava que s’hi podia amagar algun agermanat per agafar-lo pres i dur-lo davant la justícia o directament a la forca que s’havia muntat a la plaça de Santa Eulàlia.

Després de la derrota dels agermanats davant les forces reialistes, molts d’homes es varen veure obligats a fugir i a refugiar-se a les muntanyes. De vegades, baixaven a les viles on rebien notícies dels familiars i de quina era la situació del poble.

SI NO HI PODEU ASSISTIR, US AGRAIREM QUE ENS HO COMUNIQUEU EL MÉS AVIAT POSSIBLE A: [email protected]

SI LES ENTRADES ESTÀN EXHAURIDES, PER FAVOR APUNTAU-VOS A LA LLISTA D'ESPERA:

https://ticketib.com/events/llista-d-espera