GERMANIES: EL CAPITÀ AGERMANAT ANTONI THOMÀS - LLUCMAJOR - DIADA DE MALLORCA GERMANIES: EL CAPITÀ AGERMANAT ANTONI THOMÀS - LLUCMAJOR - DIADA DE MALLORCA
DAVANT L'AJUNTAMENT
- ES

GERMANIES: EL CAPITÀ AGERMANAT ANTONI THOMÀS - LLUCMAJOR - DIADA DE MALLORCA

Diverses dates

DAVANT L'AJUNTAMENT

Plaça Espanya, 20, 07620 Llucmajor, LLUCMAJOR, Balears, Illes


Cristina Brunet tiene eventos activos en este momento.



Vous êtes fan de Cristina Brunet

Découvrez ses dernières nouvelles, photos et vidéos. Laissez-nous votre email et ne manquez aucun détail.



GERMANIES. EL CAPITÀ AGERMANAT ANTONI THOMÀS. L’AMBAIXADA A LA CORT REIAL

LLUCMAJOR

 dijous 15 de desembre, a les 17:30

Lloc de trobada plaça d’Espanya, davant l’Ajuntament

Recorregut: zones pròximes

Intèrprets: Antoni Adrover i Cristina Brunet

Historiador: Joan Montserrat, cronista

Sinopsi: Antoni Thomàs era l’instador de Llucmajor. Les informacions judicials diuen que era un «molt mal home de Germania». Va ser dels que més es va esforçar per escampar la Germania a la Part Forana i va ser un dels iniciadors de la de Llucmajor, va fer elets de la Germania i ell era un d’ells. Va ser un dels que va atacar Alcúdia i va ser síndic i clavari local. Va ser executat a Valladolid.

El clavari era un càrrec funcionarial del municipi, que s’encarregava de les finances i de fer els llibres de clavaria, on constaven les entrades i sortides del consell municipal. Aquest càrrec generalment era escollit cada any pel consell municipal.


SI NO HI PODEU ASSISTIR, US AGRAIREM QUE ENS HO COMUNIQUEU EL MÉS AVIAT POSSIBLE A: [email protected]

SI LES ENTRADES ESTÀN EXHAURIDES, PER FAVOR APUNTAU-VOS A LA LLISTA D'ESPERA:

https://ticketib.com/events/llista-d-espera


Artistes de l’événement
Informations sur le lieu Ajouter des services Partager l’événement
Facebook Twitter Linkedin