Des de la perifèria Llubí
Diverses dates
Claustre de Sant Domingo, Biblioteca Municipal
av. Germanies s/n, Inca, Balears, Illes
Periferia tiene 3 eventos activos en este momento. VER EVENTOS DISPONIBLES
Vous êtes fan de Periferia
Découvrez ses dernières nouvelles, photos et vidéos. Laissez-nous votre email et ne manquez aucun détail.
Sinopsi/Resum
Fa anys, el meu amic Vicent em va dir: "Si ets molt a prop, no hi veus; si ets molt lluny, no hi trobes. La qüestió és romandre al límit". En aquest límit, en aquesta perifèria, hi ha el barri valencià de Marxalenes que em va veure néixer i créixer.
La gent del meu barri és la protagonista de la història. Com per exemple, el senyor Pepe que un dia es va aixecar del llit tan content que no hi havia manera de llevar-se la felicitat de damunt, o na Laura, l’al·lota del vuitè que duia unes pestanyes tan llargues que pareixia que volava... gent normal i corrent en aparença, però que fan coses extraordinàries.
Des d’aquesta perifèria, en aquest límit entre allò humà í allò diví, entre allò que es veu i allò que no es veu us compartiré les històries. Realitat i ficció plegades!
Fitxa artística
Idea i interpretació: Patricia Picazo Fez





