creació comunitària Horta de sant joan creació comunitària Horta de sant joan
Carpa nilak
Tarragona ES

creació comunitària Horta de sant joan

Diverses dates

Carpa nilak

Camp de futbol de Rocafort de Queralt, Rocafort de Queralt, Tarragona


José Luis Redondo tiene eventos activos en este momento.



Vous êtes fan de José Luis Redondo

Découvrez ses dernières nouvelles, photos et vidéos. Laissez-nous votre email et ne manquez aucun détail.



CREACIÓ COMUNITÀRIA

la recaptació anirà destinada a la millora del Convent de Sant Salvador

durada: 45 minuts

edat recomanada: per a tots els públics

Sinposi

La creació comunitària és una creació puntual i única que integra persones del poble i la zona i artistes de l'escena contemporània. L'objectiu del projecte és compartir un procés creatiu amb les ciutadanes i oferir un espai de diàleg entre elles i les artistes. Una creació realitzada durant una setmana on les participants prenen l’escenari.


La direcció anirà a càrrec de Sarah Anglada i Jose Luis Redondo. Sarah Anglada és una artista eclèctica i multidisciplinària amb trajectòria en dansa, teatre i circ. Les seves creacions destaquen per la comicitat, l’humor, lo zurdo y lo abzurdo. Jose Luis Redondo és un artista de circ i pallasso especialitzat en les estupideses, l'absurd i les ximpleries diverses amb dosis d’irreverència i provocació. L'univers de l'humor és el punt de partida de totes les seves creacions. Junts, aquests dos, poden ser com Pin i Pon, Pipi i Calzaslargas o Black & Dekker!


Fitxa artística   

Creació i direcció: Sarah Anglada i Jose Luis Redondo

Artistes convidades: Imma Vidal, Laia Picas i Maria Cavagnero


CLÀUSULA INFORMATIVA BÀSICA FORMULARI COMPRA ENTRADES
FINALITAT: GESTIONAR LA RESERVA DE L’ENTRADA COMPRADA PER L’USUARI, I REALITZAR UN ESTUDI QUE ENS AJUDI A MILLORAR ELS NOSTRES SERVEIS AMB LES DADES APORTADES RELATIVES A L’EDAT I SEXE ÚNICAMENT, PER TANT ES REALITZARÀ DE FORMA ANONIMITZADA PER GARANTIR LA CONFIDENCIALITAT.
LEGITIMACIÓ: CONSENTIMENT DE L‘INTERESSAT.
CESSIONS: NO ES PREVEUEN CESSIONS, EXCEPTE PER OBLIGACIÓ LEGAL O REQUERIMENT JUDICIAL. L’EMPRESA REALITZARÀ EL SERVEI D’ESTADÍSTIQUES CONTRACTANT UNA TERCERA EMPRESA, PERÒ NOMÉS SE LI ENVIARÀ LA INFORMACIÓ ANONIMITZADA. AMB AQUESTA EMPRESA ES SIGNA EL CORRESPONENT CONTRACTE DE CONFIDENCIALITAT.
DRETS: ACCÉS, RECTIFICACIÓ, SUPRESSIÓ, OPOSICIÓ, LIMITACIÓ, PORTABILITAT, REVOCACIÓ DEL CONSENTIMENT. SI CONSIDERA QUE EL TRACTAMENT DE LES SEVES DADES NO S’AJUSTA A LA NORMATIVA, POT ACUDIR A L’AUTORITAT DE CONTROL (WWW.AEPD.ES).