Maridatge de vi amb pastissos de “Ca’n Roca” i “Florit” de Manacor Maridatge de vi amb pastissos de “Ca’n Roca” i “Florit” de Manacor
Instituto público Manacor
Ses Tapereres, 32 Manacor ES

Maridatge de vi amb pastissos de “Ca’n Roca” i “Florit” de Manacor

Varias Fechas

IES Manacor

Ses Tapereres, 32 7500, Manacor, Islas Baleares

Manacor

Entérate antes que nadie

¿Quieres ver a Manacor?

Te avisaremos de nuevas fechas, apertura de venta y preventas de Manacor.

NOVEMBRE ENOLÒGIC 2025


Durant el mes de novembre tens una cita amb la DOP Pla i Llevant a Manacor. En aquesta tercera activitat et proposam un maridatge molt dolç, golós i especial. Vins de la DOP Pla i Llevant amb pastissos de les pastisseries "Ca'n Roca" i "Florit" de Manacor. Un tast dirigit pel sommelier Toni Fernández. 

No t'ho perdis!


Lloc: IES Manacor

Dies: Dijous 27 de novembre.

Hora: 19h - 20:30h.

Preu: 20€

Places limitades.

Activitat per a majors de 18 anys.

Aquesta activitat compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Manacor, el patrocini de la Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural i està cofinançada per la Unió Europea.


Més informació a: [email protected] | 650352095

www.doplaillevant.com


*L'organització es reserva el dret a posposar l'activitat si no s'arriba al 50% del quòrum de participació. En aquest cas, s'informarà als participants per missatgeria o correu electrònic.

* L'organització es reserva el dret a posposar l'activitat en cas d'indisposició o força major del professional que condueix l'activitat. En aquest cas, s'informarà als participants per missatgeria o correu electrònic. 

Preguntas relacionadas con Maridatge de vi amb pastissos de “Ca’n Roca” i “Florit” de Manacor

¿Dónde actúa Manacor?

Actuará en IES Manacor.

¿Dónde actúa Maridatge?

Actuará en IES Manacor.

¿Dónde actúa pastissos?

Actuará en IES Manacor.