28è Festival Jazz Vic: ADHD en Barcelona
Función única 16/05/2026
Passeig de la Generalitat, 46 8500, Barcelona, Barcelona
ADHD és un dels projectes més singulars de l’escena islandesa contemporània, un quartet que desdibuixa les fronteres entre el jazz, el rock i la música experimental amb un llenguatge propi i immediatament reconeixible.
Amb una trajectòria consolidada i una identitat sonora molt definida, el grup construeix peces hipnòtiques i en constant evolució, on la repetició, la intensitat i la improvisació generen una experiència immersiva i física.
Amb THÓMAS JÓNSSON als teclats, ÓMAR GUÐJÓNSSON a la guitarra i el baix, ÓSKAR GUÐJÓNSSON al saxo i MAGNÚS TRYGVASON ELIASSEN a la bateria, el quartet desplega una energia intensa i orgànica que converteix cada concert en una experiència vibrant i difícil de descriure amb paraules.
Preguntas relacionadas con 28è Festival Jazz Vic: ADHD en Barcelona
¿En qué lugar se realiza el concierto 28è Festival Jazz Vic: ADHD en Barcelona?
El concierto se realiza en Sala Vermella - Espai ETC en Barcelona.
¿Dónde es el concierto de ADHD?
El concierto es en Sala Vermella - Espai ETC.



