MIGRATS DANSA - CCCC #2 Valencia MIGRATS DANSA - CCCC #2 Valencia
TEATRO INESTABLE
Valencia ES

MIGRATS DANSA - CCCC #2 Valencia

Various Dates

TEATRO INESTABLE

C/ de Aparisi y Guijarro,7 ., Valencia,


Cristian Martín tiene eventos activos en este momento.



Be the first to know about tickets for Cristian Martín

Discover their latest news, photographs and videos. Leave us your email and don't miss any details.



Sessió quàdruple de peces breus de les creadores Paula Puchalt i Sergio Navarro, Maria Mora i Teresa Almenar, Matteria i Proyecto Lanza, dins de la VI edició del festival Migrats Dansa 2022 al Centre del Carme Cultura Contemporània (CCCC).

CICLE MIGRATS DANSA 2022

26 i 27 de novembre a les 12 hores

Entrada lliure al Centre del Carme Cultura Contemporània (CCCC)

POR UN DESLIZ, DE PAULA PUCHALT I SERGIO NAVARRO

Amberes i Pamplona - 20 minuts

Creació i interpretació: Paula Puchalt y Sergio Navarro

Espai sonor: Aimar Odriozola

Els buits que els nostres cossos generen, ens conviden a descobrir les diferents dinàmiques que apareixen en l'espai. Des de la delicadesa que ofereix el contacte de les mans en lliscar-se, fins a l'espontaneïtat de dos cossos que permeten sorprendre's.

CADA U CADA U, DE MARIA MORA I TERESA ALMENAR

Tilburg - 20 minuts

Direcció i interpretació: Maria Mora i Teresa Almenar

Música: Typical Spanish - Marisol

Com li explicaríeu a una alemanya, l'expressió, cada u cada u? Segurament tractaríem de traduir la frase de manera que entenguera el missatge d'aquesta, però deixa de ser autèntic, es converteix en una cosa aïllada i formal.

Amb l'objectiu d'explicar el contingut es perd el com i tota la seua riquesa. En quin moment de la traducció, la distància i la representació perdem la identitat més quotidiana?

I. LA EXTRAÑEZA, DE MATTERIA

Màlaga - 20 minuts

Disseny escenogràfic: Sara Willa Arthur-Paratley

Disseny fotogràfic: Sara Trujillo

Creació i interpretació: Alba Galdón, Eva Gil Fe, Maria Tamarit, Sara Trujillo i Sara Willa Arthur-Paratley.

Tot significa en les nostres ments. Objecte i cos. Viu i mort. Un trànsit. La fina línia entre el recognoscible i el rar. Impacte. Única escena. Diverses possibilitats. Cossos-matèria. Un paisatge estés de contrastos sensorials. Quin és el límit del cas estrany?

A GOLPES, DE PROYECTO LANZA

Albalote - 20 minuts

RESIDENCIA DE BENAMIL I ESPAI INESTABLE 2022

Idea original, coreografia i interpretació: Cristian Martín

Direcció escènica i orientació coreogràfica: Daniel Doña

Artista invitat i composició musical original: Miguel Marín Pavón

Dissenyo d’escenografia: Daniel Doña

Disseny de vestuari: Cristian Martín

A GOLPES és la primera part d'un treball coreogràfic que s'articula entorn del concepte de resiliència. Va sorgir en forma de relat primer, i posteriorment va ser aquest fet el que va possibilitar desenvolupar-lo com una peça escènica. Un lloc de trobada on esquiu colps i resistisc *envestidas, un territori fràgil que em recorda el que soc.

Preguntas relacionadas con MIGRATS DANSA - CCCC #2 Valencia

Where is the event MIGRATS DANSA - CCCC #2 Valencia held?

The event takes place at TEATRO INESTABLE in Valencia.

¿Where does Cristian Martín perform?

Performs in TEATRO INESTABLE.