Cims contra el càncer - Pujada al Pedraforca i dinar popular El Berguedà Cims contra el càncer - Pujada al Pedraforca i dinar popular El Berguedà
Refugi del Pedraforca - Lluis Estasen 1.675 mts
Barcelona ES

Cims contra el càncer - Pujada al Pedraforca i dinar popular El Berguedà

Various Dates

Refugi del Pedraforca - Lluis Estasen 1.675 mts

Refugi del Pedraforca - Lluis Estasen 1.675 mts, El Berguedà, Barcelona

Dinar Popular

Entérate antes que nadie

¿Quieres ver a Dinar Popular?

Te avisaremos de nuevas fechas, apertura de venta y preventas de Dinar Popular.

ASSOCIACIÓ "CIMS CONTRA EL CÀNCER"

L'objectiu del projecte "Cims contra el Càncer" és promocionar i facilitar l'exercici físic en persones que estan en tractament i post-tractament contra el càncer. Per complir aquest objectiu, treballem per aconseguir fons que destinem a:

  • Beques d'entrenament en grups reduïts per a persones en tractament o en recuperació post-tractament
  • Sessions d'entrenament i xerrades ens grups grans

Aquests fons s'aconsegueixen mitjançant diferents iniciatives relacionades amb l'exercici físic i la muntanya. L'Activitat principal és l'organització de jornades solidàries de senderisme en zones emblemàtiques de Catalunya. Aquestes jornades inclouen rutes organitzades de diferents nivells incloent, sempre que sigui possible, l'assoliment d'algun cim i també un àpat popular i la venda de marxandatge.

Si vols més informació sobre el projecte de l'associació CIMS CONTRA EL CÀNCER, la trobaràs a a https://cimscontraelcancer.org


JORNADA SOLIDÀRIA DEL 12 D'OCTUBRE DE 2024

En aquesta ocasió, la jornada de Senderisme tindrà lloc al Pedraforca, en concret el punt de trobada i el dinar es faran al refugi Lluis Estasen. Els participants podran escollir entre tres rutes de diferent nivell o venir a passar el dia i dinar amb tothom.


DESCRIPCIÓ DE LES RUTES:

Ruta 1: Pollegó Superior del Pedraforca - Distància: 7,27 Km - Desnivell: 945 m - Duració: 5,5h

Ruta 2: Fonts dels Burgassos - Distància: 6,34 Km - Desnivell: 502 m - Duració: 3,5h

Ruta 3: Tartera de Saldes - Distància: 2,87 Km - Desnivell: 181 m - Duració: 2h

Com a alternativa, les persones que no vulguin fer cap ruta poden pujar a passar el matí, la zona és amplia, on permet jugar, descansar i gaudir de la natura, o si ho preferiu podeu venir directament a l'hora de dinar.


HORARIS:

Ruta 1: Pollegó Superior del Pedraforca - Hora d'inici: 8:00h

Ruta 2: Fonts dels Burgassos - Hora d'inici: 9:30h

Ruta 3: Tartera de Saldes - Hora d'inici: 11:30h

Dinar: Hora aproximada: 14:30h


DINAR:

L'activitat inclou dinar (arròs de muntanya), aigua, vi i postres.

Refrescs, cerveses i cafè es podran comprar a part al mateix refugi.

Hi haurà alternatives per a persones vegetarianes/veganes i celíaques, a part de tenir en compte possibles intoleràncies i al·lèrgies.


VENDA DE MARXANDANTGE:

Es podrà comprar samarretes, gorres i fer donacions a l'associació.


ASSEGURANÇA:

La compra de l'entrada inclou una assegurança personal d'accidents vàlida durant la participació a l'activitat.

Preguntas relacionadas con Cims contra el càncer - Pujada al Pedraforca i dinar popular El Berguedà

Where is the concert Cims contra el càncer - Pujada al Pedraforca i dinar popular El Berguedà held?

The concert takes place at Refugi del Pedraforca - Lluis Estasen 1.675 mts in Barcelona.

¿Where is Dinar Popular's concert?

The concert is in Refugi del Pedraforca - Lluis Estasen 1.675 mts.

¿Where does Cims contra el càncer perform?

Performs in Refugi del Pedraforca - Lluis Estasen 1.675 mts.