Inka Romaní - Fandango Reloaded (BUS 2) en Estaís, Espot Inka Romaní - Fandango Reloaded (BUS 2) en Estaís, Espot
Plaza ESPOT
Carrer de la Molina Lleida ESpot ES

Inka Romaní - Fandango Reloaded (BUS 2) en Estaís, Espot

Various Dates

Placeta d'Estaís

Carrer de la Molina 25597, ESpot, Lleida

Angel Lara

Entérate antes que nadie

¿Quieres ver a Angel Lara?

Te avisaremos de nuevas fechas, apertura de venta y preventas de Angel Lara.

*Aquest espectacle és gratuït però cal reservar l'entrada que dona dret a la plaça de bus que traslladarà el públic fins a l’esdeveniment. Si us plau, procediu a comprar l’entrada de 0€ que garanteix el seient a l'autobús. L'organització no es responsabilitza de qui vulgui anar-hi en vehicle propi. Donat que l’espai és molt limitat, recomanem optar pel transport que fleta l'organització.

ENTRADA PER AL BUS 2
Farà trajecte des d'Espot fins a Estaís.
Hora de la sortida: 11.30 h
Punt de la sortida:
aparcament d'autobusos d'Espot


HORA DE L'ESPECTACLE A ESTAÍS: 12.00 H

Fandango Reloaded és una investigació arqueològica on la dansa és l'activadora d'una experiència ritual comuna. Ballem en un gest de reescriptura i memòria en el qual imaginem com és aquesta dansa avui i quines possibilitats hi ha de retornar-la al carrer. Una exploració de les danses populars, especulem si podrien ser ara les danses urbanes el que van ser les danses com a mecanisme de col·lectivitat i comunitat. Una posada en comú de vocabularis com el de la dansa tradicional i les danses urbanes en un exercici de rematerialització de la memòria.

Direcció: Inka Romaní
Coreografia i interpretació: Javier J. Hedrosa, Silvia Sahuquillo, Angel Lara, Álvaro del Río, Manel Ferrandiz i Inka Romaní
Espai Sonor: Biano i Manel Ferrandiz
Dramatúrgia: Ignacio de Antonio
Disseny de vestuari: Teresa Juan
Assistència de vestuari: Eloina Escrivá
Transmissió de danses tradicionals i populars: Aina Pérez
Mediació: Olga Hernández
Producció executiva: Mónica Vázquez
Fotografía i vídeo: Fran Garofalo
Col·laboradors: Sara Pola Gisbert Romaní, Mariana Lucía Márquez, Marta Ródenas, Enric Bono, Teatre El Musical, A Contar Mentiras
Coproducció: Graners de Creació - Espai Inestable, Festival Dansa València, Obrador 2024 - Fira Mediterrània de Manresa i Festival de Llegendes.
Residències: El Graner Barcelona, Projecte Somiatruites, La Poderosa, Andén 47, Espai LaGranja - Institut Valencià de Cultura.

Preguntas relacionadas con Inka Romaní - Fandango Reloaded (BUS 2) en Estaís, Espot

¿En qué lugar se realiza el concierto Inka Romaní - Fandango Reloaded (BUS 2) en Estaís, Espot?

El concierto se realiza en Placeta d\"Estaís en Lleida.

¿Dónde es el concierto de Angel Lara?

El concierto es en Placeta d\"Estaís.