Mr Freak Ska @ La Cultura no s'Atura TV Barcelona
Verschiedene Termine
La Cultura no sAtura Tv
La Cultura no s'Atura Tv. on-line. Ver mapa, ,
La Cultura no s'Atura presenta a MR FREAK SKA el DIMECRES 25 DE MARÇ A LES 17:00.
+++ TOT I QUE EL STREAMING ES GRATUÏT OBRIM AQUESTA GUIXETA VIRTUAL PER A QUÈ POGUEU FER APORTACIONS VOLUNTÀRIES. LA RECAPTACIÓ ES DIVIDIRÀ ENTRE L'ARTISTA I EL FONS DE RESPOSTA AL COVID19 DE LA OMS +++
¿Qui és Mr Freak Ska?
¿Què passaria si posem a una batedora a La Trinca i a The Skatalites? Mr Freak Ska és l’aclaridor pseudònim darrera el qual s’amaga la carrera en solitari del rudeboy mataroní Jaume Cuadrada, mite i llegenda de l’ska català. I “Ska de vells” és el seu nou treball, financiat amb un aclaparador èxit a través de Verkami, que veurà la llum en breu i que compta amb col·laboracions de membres de bandes com Skatalà, Dr Calypso, Pirats Sound Sistema, Dr Ring Ding, Dani Nel·lo o Green Valley. Tota una declaració d’intencions.
¿Què és La Cultura no s'Atura?
Degut a l’estat d’emergència actual en el què ens trobem, La Cultura no s’Atura sorgeix com a una nova sala de concerts on-line amb la intenció de crear una xarxa artística d’entreteniment on els i les artistes exhibeixin les seves peces musicals a través de la nostra plataforma i les seves xarxes. Treballem en tres linees d'actuació diferents: intentar aportar el nostre grà de sorra en la reactivació de la malmesa industria musical del pais ajudant als músics que han perdut concerts a causa de la crisis, col·laborar amb el fons de la OMS en la lluita contra el Covid-19, i paliar l’efecte que el confinament pugui causar a la població amb una programació de concerts de qualitat. Tot i que els streamings son gratuïts i no cal pagar per veure'ls, obrirem una guixeta virtual per a cada actuació, a on tothom que ho vulgui pot aportar la quantitat que desitji. Es destinarà una part de la recaptació final del concert a la campanya de la OMS pel Fons de Resposta al Covid-19 i una altra part als músics participants al projecte. Les guixetes virtuals romandràn obertes passat el concert per a que es puguin seguir rebent aportacions.





