LA COMA: LAURA FERNÁNDEZ, ROSER CABRÉ-VERDIELL Balears, Illes LA COMA: LAURA FERNÁNDEZ, ROSER CABRÉ-VERDIELL Balears, Illes
Auditori Cal?bria 66
- ES

LA COMA: LAURA FERNÁNDEZ, ROSER CABRÉ-VERDIELL Balears, Illes

Einzigartige Funktion 08/05/2026

Auditori Cal?bria 66

Calàbria 66, Barcelona, Barcelona

Roser

Entérate antes que nadie

¿Quieres ver a Roser?

Te avisaremos de nuevas fechas, apertura de venta y preventas de Roser.

— 8/5_12H, Auditori, Es Baluard Museu
CONVERSA
LAURA FERNÁNDEZ,
ROSER CABRÉ-VERDIELL

‘L’INSÒLIT NOSTRE DE CADA DIA’

Laura Feández és una de les grans figures literàries de la narrativa castellana actual, autora de sis novel·les entre les quals destaca La señora Potter no es exactamente Santa Claus (2021), amb què va ser guardonada amb nombrosos premis. També és autora de l’antologia de contes Damas, caballeros y otros planetas (2023) i dels assaigs Hay un monstruo en el lago (2024) i Dos tardes con Jules Vee (2025). La seva paraula és un fil que ens transporta a mons plens de comicitat i, al mateix temps, veritat i reflexió, així com ens regala capítols memorables en el panorama literari. Ha estat traduïda al francès, a l’italià, a l’anglès i al japonès.

Roser Cabré-Verdiell és autora de la novel·la AIOUA (2022), guanyadora del Premi Finestres i del Premi 42, i Que morin els fills dels altres (2025), una novel·la sobre un viatge d’empoderament de la por de la dona al desig de la bruixa. Ha publicat multitud de relats en antologies o volums col·lectius, entre els quals hi destaca el seu relat «Soc la llevadora», inclòs a Extraordinàries, que va guanyar el Premi Ictineu 2021.

Künstler der Veranstaltung Information über den Veranstaltungsort Dienste hinzufügen Veranstaltung teilen
Facebook Twitter Linkedin